Avoimet työpaikat

Ilmoitamme tällä sivulla seurakunnassamme avoinna olevista työpaikoista.Lisätietoja haettavista paikoista kerrotaan jokaisessa hakemuksessa erikseen.

22.4.2024 klo 10:30

Sääksmäen seurakunnassa on avoinna

YLEMPÄÄ KORKEAKOULUTUTKINTOA EDELLYTTÄVÄ KANTTORIN VIRKA

Ylempää korkeakoulututkintoa edellyttävä kanttorin virka (ns. B-virka) täytetään 1.7.2024 alkaen tai sopimuksen mukaan myöhemmin.  Virka julistetaan haettavaksi ajalla 22.4.-8.5.2024.

Sääksmäen seurakunnassa on kolme kanttorin virkaa. Avoinna olevan viran tehtävänkuva sisältää kanttorin perustyön ohella musiikkikasvatuksen polun rakentamista alle rippikouluikäisten parissa. Virkaan valittavalta odotamme  kutsumusta kirkon työhön ja eduksi katsomme hyvät tiimityötaidot, huumorintajun sekä luovuuden!

Kelpoisuusvaatimuksena on kirkkohallituksen päätöksen (Kirkon säädöskokoelma nro 163) mukainen korkeakoulututkinto. Virkaan valitun tulee olla Suomen evankelisluterilaisen kirkon konfirmoitu jäsen. Kielitaitoa koskevat kelpoisuusvaatimukset ovat suomen kielen erinomainen suullinen ja kirjallinen taito sekä ruotsin kielen tyydyttävä ymmärtämisen taito. Ennen viran vastaanottamista on esitettävä rikosrekisterilain 6 § 2 momentin mukainen rikosrekisteriote. Lisäksi on esitettävä hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilasta koeajan (6 kk) aikana.

Viran palkkaus on vaativuusryhmä 601 mukainen (3062,09–3475,09 euroa/kk). Viranhaltija voi saada henkilökohtaista suorituslisää.

Sääksmäen seurakunnassa on käytössä laadukas työterveyshuolto sekä työntekijöiden hyvinvointi-, liikunta- ja lounasetuja varten E-passi.

Viran hakuaika on 22.4.-8.5.2024. Osoita hakemuksesi Sääksmäen seurakunnan kirkkoneuvostolle ja lähetä se osoitteeseen ari.rantavaara@evl.fi.

Virkaan valitun toivotaan aloittavan 1.7. 2024, mutta tästä on mahdollista neuvotella.  Hakijoiden haastattelut ja musiikkinäytteiden antaminen pidetään 13.5. 2024. Kirkkoneuvosto päättää virkaan valittavasta kokouksessaan 23.5.2024.

Tiedustelut vs.kirkkoherra Ari Rantavaara, 050 547 6094, ari.rantavaara@evl.fi