Kirkkoneuvosto

Kirkkoneuvosto on kirkkovaltuuston valitsema valmistelu- ja toimeenpanoelin. Kirkkoneuvoston puheenjohtajana toimii kirkkoherra Timo Waris ja varapuheenjohtajana Antti Selkee (EE).

Kirkkoneuvoston tehtäviä:

• johtaa seurakunnan hallintoa, taloutta ja omaisuudenhoitoa
  • valmistelee kirkkovaltuustossa käsiteltävät asiat ja toimeenpanee päätökset
  • päättää kirkollisista kirjoista kirkolliskokouksen määräämissä rajoissa
  • valvoo seurakunnan etua

Kirkkoneuvoston jäsenet (varajäsen sulkeissa):

Kirkkoneuvostoon valituiksi tulivat Antti Selkee EE (varajäsen Jarmo Koivisto EE), Jorma Kantola EE (Kimmo Seppälä EE), Ulla Karppila EE (Pirkko Vilamo-Aaltonen EE), Marianne Marenk EE (Marjut Paatelainen EE), Pia Kekkonen EE (Anssi Saarinen, Nuorten ääni), Erkki Eteläniemi KRITY (Elina Virtanen KRITY), Minna Horelli MONTA OKSAA – YKSI PUU (Petra Schulze Steinen MONTA OKSAA – YKSI PUU), Olli Paasio MONTA OKSAA – YKSI PUU (Juhani Fredrikson MONTA OKSAA – YKSI PUU)

Kirkkoneuvoston sihteeri on talousjohtaja Anneli Hell.

Kokouspaikkana on seurakuntatalo, Valkeakoskenkatu 27, tai kokouskutsussa määritetty muu paikka.

Kirkkoneuvoston  kokoukset

26.1.