Virsikulkuset

to 11.5. klo 13.00 – to 11.5. klo 15.00

Seurakuntatalo

Virsikulkuset on kaikille avoin lauluryhmä, johon voit tulla mukaan silloin kun itsellesi sopii. Laulamme yksiäänisesti tuttuja ja vieraampia virsiä. Kaudella 2016-2017 tutustumme jokaisella kerralla myös Virsikirjan lisävihon virsiin. Tervetuloa! Kahvitarjoilu. Olet sydämellisesti tervetullut mukaan! Aiempaa laulukokemusta ei tarvita; into ja halu laulamiseen riittää. Virsikulkuset on matalan kynnyksen paikka laulaa; mukaan voit tulla aina kun sinulle sopii.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan!

Kanttori
Hakalantie 1
37600 Valkeakoski

Kirkkomuusikko, Musiikkipedagogi YAMK Konserttiasioista vastaava kanttori, yhteistyökuorojen- ja muiden musiikkitahojen yhteyshenkilö. Tavoitettavissa parhaiten ke, to tai pe.

Olen toiminut Sääksmäen seurakunnan kanttorina vuodesta 2013. Työhöni kuuluu jumalanpalveluksia, häitä, hautajaisia, musiikkitilaisuuksia, kuoro- ja konserttitoimintaa, hartauksia esim. laitoksissa, rippikoulua, yhteislaulutilaisuuksia jne. Myös kokoukset, yhteydenpito eri tahoihin, suunnittelu ja harjoittelu ovat osa työtäni.

Musisointi ja erilaisten ja eri-ikäisten ihmisten kohtaaminen ovat jatkuvia iloni aiheita. Kaikessa on läsnä rakastava ja armollinen Isä, jonka kanssa ja varassa saan kulkea.