Club For Five: Hiljainen hetki- konsertti

su 24.9. klo 18.00 – su 24.9. klo 19.15

Sääksmäen kirkko

Upea ja suuren suosion saavuttanut kirkkokonsertti Club For Fivelta nyt Valkeakoskella! Konsertissa mukana kirkkoherra Markku Antola.

Club For Fiven kirkkokonsertit saavat jatkoa

Lauluyhtye Club For Fiven "Hiljainen Hetki" –kirkkokonsertti antaa mahdollisuuden rauhoittua ja hiljentyä kuulemaan yhtyeen kokoamaa ja sovittamaa akustista ohjelmistoa, joka sisältää suomalaisille tuttuja virsiä, hengellisiä lauluja ja muuta kirkkoon sopivaa laulumusiikkia. Keskeinen ajatus on hiljentymisessä sekä rauhan ja toivon näkökulmassa.

”Nämä laulut, joista idea tähän hiljentymisen hetkeen tuli, ovat olleet mukanani jo lapsuudestani. Muistan tunnelmia istuessani penkissä kuunnellen näitä melodioita ja niiden synnyttämän turvallisuuden ja hyvänolon tunteen. Tämä tunne oli sellainen, jonka haluan jakaa ja toivon kuulijankin saavan viettäessään tämän hetken näiden sävelten ja sanojen kanssa”, yhtyeen bassolaulaja Tuukka Haapaniemi kertoo.

Club For Five tunnetaan monien vuosien ajalta pitkälti kevyen rytmimusiikin esittäjänä. Runsaat pari vuotta sitten yhtye päätti kuitenkin debytoida muun keikkailunsa lomassa kaikessa hiljaisuudessa uuden akustisen konserttiohjelman. Mikrofonit ja kaiuttimet saivat jäädä lepäämään, kun laulajat päästivät äänensä puhtaina valloilleen kirkon holveihin. Hiljainen hetki toi yhtyeestä esille aivan ennennäkemättömiä puolia ja uudenlaisen, klassisemman ja kuulaan soinnin ja ohjelmisto sai loistavan vastaanoton yllättyneeltä yleisöltä.

Hiljainen Hetki –konsertit syyskuussa:
03.09 Helsinki, Lauttasaaren kirkko, klo 18.00
09.09 Pyhtää, kirkko, klo 18.00
10.09 Laukaa, kirkko, klo 18.00

15.09 Tampere, Messukylän kirkko, klo 19.00
23.09 Taivassalo, kirkko, klo 18.00

24.09 Sääksmäki, kirkko, klo 18.00

27.09 Jalasjärvi, kirkko, klo 18.00
29.09 Vantaa, Pyhän Laurin kirkko, klo 19.00

Liput:
Ticketmaster alk. 22,50€ palvelupalkkioineen

Ovelta 23€ mikäli lippuja jäljellä

Sääksmäen kirkossa olevassa konsertissa mukana Sääksmäen seurakunnan kirkkoherra Markku Antola.
  • Musiikki Musiikki

Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Live Nation

Kanttori
Hakalantie 1
37600 Valkeakoski

Kirkkomuusikko, Musiikkipedagogi YAMK Konserttiasioista vastaava kanttori, yhteistyökuorojen- ja muiden musiikkitahojen yhteyshenkilö. Tavoitettavissa parhaiten ke, to tai pe.

Olen toiminut Sääksmäen seurakunnan kanttorina vuodesta 2013. Työhöni kuuluu jumalanpalveluksia, häitä, hautajaisia, musiikkitilaisuuksia, kuoro- ja konserttitoimintaa, hartauksia esim. laitoksissa, rippikoulua, yhteislaulutilaisuuksia jne. Myös kokoukset, yhteydenpito eri tahoihin, suunnittelu ja harjoittelu ovat osa työtäni.

Musisointi ja erilaisten ja eri-ikäisten ihmisten kohtaaminen ovat jatkuvia iloni aiheita. Kaikessa on läsnä rakastava ja armollinen Isä, jonka kanssa ja varassa saan kulkea.