Hiljaisen viikon konsertti

ke 12.4. klo 18.00

Sääksmäen kirkko

Pääsiäisajan musiikkia, J.S. Bach ja G.F. Händel Valkeakosken musiikkiopiston orkesteri, joht. Sari Leiviskä Ritvalan Kööri Kamarikuoro Walmarin ja Stella Claran laulajia Solistit Hanna Mõisnik, sopraano Outi Leino-Mäkiharju, altto Petteri Loukio, tenori Kristjan Mõisnik, basso

Ohjelma 15€. Tervetuloa!
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Valkeakosken musiikkiopisto

Kanttori
Hakalantie 1
37600 Valkeakoski

Kirkkomuusikko, Musiikkipedagogi YAMK Konserttiasioista vastaava kanttori, yhteistyökuorojen- ja muiden musiikkitahojen yhteyshenkilö. Tavoitettavissa parhaiten ke, to tai pe.

Olen toiminut Sääksmäen seurakunnan kanttorina vuodesta 2013. Työhöni kuuluu jumalanpalveluksia, häitä, hautajaisia, musiikkitilaisuuksia, kuoro- ja konserttitoimintaa, hartauksia esim. laitoksissa, rippikoulua, yhteislaulutilaisuuksia jne. Myös kokoukset, yhteydenpito eri tahoihin, suunnittelu ja harjoittelu ovat osa työtäni.

Musisointi ja erilaisten ja eri-ikäisten ihmisten kohtaaminen ovat jatkuvia iloni aiheita. Kaikessa on läsnä rakastava ja armollinen Isä, jonka kanssa ja varassa saan kulkea.