Seitsemän kirkon pyörälenkki

to 25.5. klo 8.00 – to 25.5. klo 16.00

Sääksmäki, Valkeakoski, Akaa, Urjala, Viiala, Kylmäkoski, Metsäkansa

Seitsemän kirkon pyörälenkki kutsuu kaikenikäisiä mukaan liikkumaan ja tukemaan lähetystyötä. Pyörälenkki on koko perheen ulkoilutapahtuma.

Pyörälenkin osallistuja käy vähintään kahdella seitsemästä kirkosta. Jos pyöräilyintoa ja -kuntoa riittää, voi kiertää vaikka koko lenkin, jolloin matkaa tulee n.90 km.

Kirkot ovat Sääksmäki, Valkeakoski, Metsäkansa, Akaa, Viiala, Kylmäkoski ja Urjala.

Osallistuja ilmoittautuu jollakin kirkoista klo 8-16. Kirkkojen leimauspisteissä on tarjolla mehua, Valkeakoskella ja Viialassa kahvit. Akaan seurakuntatalolla on mahdollisuus keittoruokailuun.

Osallistumismaksu on aikuisilta 10 € ja alle 18-vuotiailta 5 €. Osallistujien kesken arvotaan lahjakortti.

Lisätietoja lähetyspappi Juha Valkamalta, 0400 739 773 ja juha.valkama@evl.fi.

Vuoden 2015 pyörälenkillä kaikki  seitsemän kirkkoa kiertänyt Risto Viitanen kuvasi koko reitin Metsäkansan kirkosta Valkeakosken kirkkoon. Video löytyy oheisen linkin kautta.

Osallistumismaksulla tuetaaan Suomen Lähetysseuran työkohteissa tehtävää seurakuntien nimikkotyötä.

• Aikuisille Aikuisille

Linkki avautuu uudessa välilehdessä