Hengen uudistuksen kesäjuhlat

1416736_henge_L.jpg

TULE PYHÄ HENKI! Kirkasta meille Kristus

Valkeakoskella 31.7.- 2.8.2015, tapahtumapaikkana Valkeakosken kirkko, seurakuntatalo, Tietolan koulu, Melankärki, Kirjaslammen lava ja Valkeakosken kaupunginteatteri.

OHJELMA:

PERJANTAI 31.7.

Klo 15.00 Lehdistötilaisuus Valkeakosken kirkossa.

Klo 17.00 Yhdessä rukoillen liikkeelle, Valkeakosken kirkko. Kesäjuhlan talkoolaisten ja vastuunkantajien siunaus.

Kaupunginjohtaja Jukka Varonen. Rukoukseen johdattavat puheenvuorot, Johanna Sandberg, Timo Pöyhönen, Markku Antola. Kristittyjen yhteinen rukoushetki, Ylistyksessä Juha korkeamäki & symbaali, juonto, Jukka Hammarèn.

Klo 18.00 – 18.30 tauko ja klo 18.30 Ylistystä ja Sanaa, Juha Korkeamäki & symbaali. Vieraita Virosta, Lambertus- kuoro Sääksmäen  seurakunnan ystävyysseurakunnasta. Sana ja juonto Marko Huhtala.

Klo 20.00 Tule Pyhä Henki! Sana, Heikki Hilvo; Ylistys, Juha Korkeamäki ja & symbaali; Juonto, Pasi Jaakkola ja Marko Huhtala sekä rukouspalvelu.

LAUANTAI 1.8.

Klo 8.00-9.30 Aamurukous, Valkeakosken kirkossa, Ylistys, Maarit Peltomaa ja ylitysryhmä, Sana ja Juonto Salla Kuisma.

Klo 10.00 – 11.30 Tule Pyhä Henki! Uudista kirkkosi! Raamattuopetus Timo Pöyhönen. Tarinoita eri puolilta. Ylistys: Sakari Heikkilä & co, juonto: Johanna Sandberg.

Klo 11.30 Lounas ja klo 12.00 Joulunlapsi- hyväntekeväisyysjuoksu 10 km,  mukaan pääsee joulunlapsipaketin hinnalla.

Kanavat

Klo 12.30-13.30 Armolahjakanavat

1. Miten löydän armolahjani, Markku ja Johanna Sarento. Melankärki.
  2. Hengellinen kasvu, miten ja miksi?, Petri Patronen. Valkeakosken kirkko.
  3. Parantava rukous Yrjö Niemi. Valkeakosken kaupunginteatteri.
  4. Profetaaliset lahjat, Petri Kauhanen. Kirjaslammen lava.
  5. Hengellä täyttyminen Marko Huhtala, Tietolan koulu, Eskola-rakennus.

Klo 13.30-14.30 tauko lounastarjoilu ja pihakahvila auki

Klo 14.30-15.30 Seurakunnan kasvu- ja yhteisöllisyyskanavat

6.  Viisi virkaa, kanava apostostoleista, evankelistoista, opettajista, profeetoista ja  paimenista, opetusta heistä ja heille , Jimmy Huhtala ja Marko Huhtala. Tietolan koulu, Eskola-rakennus.

7. Armolahjojen käyttö ja arvioiminen, Markku Antola ja Teemu Salminen. Kirjaslammen lava.

8. Seurakunta koolla, kellä sana, kellä laulu, Heikki Toivio. Melankärki.

9. Spirit Yhteisöjen perustaminen ja opetuslapseuttaminen, Johanna Sandberg. Valkeakosken kaupunginteatteri.

10.  Syyllinen olo – syystä vai suotta, Anna-Liisa Valtavaara. Valkeakosken kirkko.

Kanavissa mahdollisuus antaa vapaaehtoinen kanavamaksu Hengen uudistuksen julistustyöntekijöiden tukemiseen.

Klo 16.00 – 17.00 Päivällinen ja klo 17.00 - 18.00 Työnäyn ytimestä. Linjapuhe, Marko Huhtala, juonto Terhi Rajala.

Työalueet esittäytyvät

Klo 18.00 - 18.30 tauko, pihakahvila auki.

Klo 18.30 – 19.30 Kristallipallosta takaisin Raamattuun, Ajankohtainen talkshow profeetallisuudesta, mukana Laulun siivin -kuoro Valkeakoskelta. Profetallinen alkurukous, Petri Kauhanen  ja Heljä Markkula. Juontajana Heli Karhunmäki,  keskustelemassa Jukka Jämsèn, Petri Patronen, Markku Antola ja Salme Blomster. Keskustelun lopussa profetoimista.

Klo 19.30-20.00 tauko, pihakahvila auki.

Klo 20.00- 21.30 Tule Pyhä Henki, Kirkasta meille Kristus. Sana, Pasi Jaakkola, Heli Karhunmäki. Ylistys: Sakari Heikkilä & co ja Laulun siivin -kuoro. Juonto Johanna ja Markku Sarento.

Tilaisuus päättyy rukouspalvelun alkamiseen. Rukouspalvelu jatkuu niin kauan kun on tarpeen.

Klo 22.00 Lauluseurat pihakahvilassa juontaa Heli Karhumäki mukana Teemu Salminen, Päivi Isomäki. Musiikki Tomi Kujansuu.

SUNNUNTAI 2.8.

Klo 9.00 Aamurukous, seurakuntatalo. Ylistys, Maarit Peltomaa ja kuoro.Sana ja juonto Veli-Pekka Joki-Erkkilä.

Klo 11.00 Ylistysmessu kirkossa. Liturgi Markku Antola, saarna Yrjö Niemi, musiikki Sakari Heikkilä & co, Tapio Rekola. Kapulan luovutus : Marko Huhtala ja Markku Antola

HUOM! Ohjelmamuutokset mahdollisia.

Lasten kanssa juhlaan mukaan:

Kirkon sivusalissa on screen, minne kirkon ohjelma näkyy, tilassa on leikkitila 0-3 vuotiaille lapsille ja hoitotilat. Lastenhoito ja -ohjelma alkaa 15 min. ennen aikuisten ohjelman alkua. Lasten hakuaika on 15 min ohjelman loppumisen jälkeen. Lastenhoito seurakuntatalolla  3-6 -vuotiaille lapsille. Ajat: perjantaina klo  16.45 -20.30;  lauantaina klo  9.45- 11.45,  12.15-15.45 sekä 16.45 -19.00. Mahdollisuus osallistua lasten kanssa ohjelmaan kirkon sivusalin leikkitilassa. Lastenohjelma 6 -13-vuotiaille.

2015-06-15 15:10:53.0