Hei isovanhempi

Haluatko lähteä mukaan seurakunnan toimintaan yhdessä lapsenlapsesi kanssa? Täältä löydät mitä kaikkea toimintoja meiltä löytyy juuri sinulle ja lapsenlapsellesi.

Perhekahvila

Perhekahvilassa lapset pääsevät leikkimään ja aikuiset voivat keskustella arjen menoista, iloista ja suruista.

Toimintaan ei tarvitse ilmoittautua etukäteen, mukaan voi tulla milloin vain kahvilan aukioloaikana.

Roukon perhekahvila tiistaisin ja perjantaisin klo 9.30 - 11.30. Roukon yhtenäiskoulun kerhotilassa, Roukontie 24.

Kirkkomuskari

Kirkkomuskarissa kokoonnutaan yhdessä laulamaan, leikkimään ja soittamaan.

Kirkkomuskari kokoontuu keskiviikkoisin klo 15.00 - 16.00. Kappelikirkolla, Kangaskatu 4

Muskarin kesto on n.30min ja tarjolla sen jälkeen pientä välipalaa.

Kirkkomuskari ei kokoonnu koulujen loma-aikoina kesä-, syys-, joulu-, ja hiihtolomien aikana, eikä hiljaisella viikolla 25.3. - 29.3.2024.

mukaan voi tulla koska vaan, ennakkoilmoittautumista ei tarvita.

Lisätietoja: Lastenohjaaja Terhi Ilvanka, 040 358 8725, terhi.ilvanka@evl.fi

Valomerkki-messut

Koko perheelle tarkoitetut Valomerkki - loistavat messut pidetään kuukausittain klo 16 Kappelinkirkolla. Messuissa on rento ja välitön tunnelma ja perheen pienimmillä on mahdollisuus temmeltää vapaasti. Lisäksi hieman vanhemmille lapsille on järjestetty omaa ohjelmaa.  Messuun halutaan kutsua koko perhe niin aikuiset kuin lapset. Lisäksi perheen koko lähipiiri niin kummit kuin isovanhemmatkin ovat sydämellisesti tervetulleita tapahtumaan

Kummi-isovanhempi leiri tammikuussa 2024 Pappilanniemessä