Tule mukaan nuorten toimintaan!

Tervehdys!

Nuorisotyön tiimi toivottaa kaikki nuoret tervetulleiksi toimintaamme mukaan. Voit ottaa yhteyttä työntekijöihin ja tiedustella toiminnasta lisää tai vain tulla nuorteniltaan.

Kurkkaa sivun loppupuolelta kuva toiminnan aikatauluista!

Tietoa toiminnasta saat parhaiten:

Instagramista @saaksmaennuoret

Mitä muuta...

Nuorteniltojen lisäksi on nuortenleirejä Pappilanniemessä, retkiä, isostoimintaa ja vapaaehtoistoimintaa mihin voi osallistua.

Tästä ilmoittautumissivulle.

Lasten ja nuorten leirien maksuvapautukset

Hankalassa taloudellisessa tilanteessa on mahdollista hakea maksuvapautusta seurakunnan järjestämistä lasten ja nuorten leireistä sekä rippikouluista. Maksuvapautusanomus täytetään ja toimitetaan seurakuntaan. Maksuvapautusanomuksia voi hakea seurakuntatalon aulasta. Asian käsittelyn aikana diakoniatyöntekijä ottaa yhteyttä perheeseen.

Lisätiedot ja hakemukset kasvatuksen toimialajohtaja Ulla-Mari Hutko, 040 744 1637, ulla-mari.hutko@evl.fi tai diakoniatyöntekijä Inka Valtamo 040 744 1638, inka.valtamo@evl.fi

Nuortentoiminta, isostoiminta, isonen, nuoret, nuori, nuorten ilta, nuortenilta