Perheiden Valomerkki- loistavat messut perheystävälliseen aikaan!

Koko perheelle tarkoitetut Valomerkki - loistavat messut pidetään kuukausittain klo 16 Kappelinkirkolla. Messuissa on rento ja välitön tunnelma ja perheen pienimmillä on mahdollisuus temmeltää vapaasti. Lisäksi hieman vanhemmille lapsille on järjestetty omaa ohjelmaa.  Messuun halutaan kutsua koko perhe niin aikuiset kuin lapset. Lisäksi perheen koko lähipiiri niin kummit kuin isovanhemmatkin ovat sydämellisesti tervetulleita tapahtumaan. Valomerkki messuja voit myös seurata live-striiminä Youtubessa Sääksmäen seurakunnan kanavalta.

Varhaiskasvatuksen tarkoituksena on tukea vanhempien ja kummien antamaa kristillistä kasvatustyötä, sekä tukea lasta henkilökohtaiseen Jumala-suhteeseen kunnioitten jokaisen omaa persoonallisuutta.

Lasten ja perheiden kirkot syksyllä 2023

Mikkelinpäivän perhekirkko 1.10.2023 klo 14, Kappelikirkko, Kangaskatu

Valomerkki - loistavat messut klo 16

29.10.2023

26.11.2023

Valomerkki- loistavat messut striimataan youtube kanavalla Sääksmäen seurakunta

Lisätietoja: Pirkko Pyyhtiä, pirkko.pyyhtia@evl.fi

Sunnuntaipyhäkoulu

Sunnutaipyhäkoulut kokoontuvat Sääksmäen kirkossa sunnuntaisin klo 10 pidettävien messujen aikana kirkontuvalla.
Pyhäkoulu on lasten oma kirkkohetki, jossa hiljennytään, rukoillaan, lauletaan ja kerrotaan Raamatun kertomuksia lapsille sopivalla tavalla. Ilmoittautumisia ei tarvita, mukaan voi tulla koska vaan.