Gospel-lattarit TM Special- tunti

la 27.10. klo 15.00 – la 27.10. klo 15.50

Seurakuntatalo

Gospel-lattarit™ Special -työ aloitettiin vuonna 2012. Gospel-lattarit™ Special -tunnit ovat erityisryhmille suunnattuja kristillisiä tanssitreenejä puoleen tempoon tai tuolilla istuen. Tunneilla tanssivat niin kehitysvammaiset, liikuntarajoitteiset, ihanasti ikääntyneet kuin muutkin puolesta temposta tykkäävät. Mukaan rennot vaatteet, sisäkengät ja juomapullo. Ohjaajana gospel-lattareiden äiti Asta Lehtimäki.

Gospel-lattarit™ on Tampereen NNKY:n vuonna 2007 aloitettu kristillinen treenimuoto, jossa tanssitreeniin yhdistetään alku- ja loppurukous sekä kristillinen latinalaismusiikki. Matalan kynnyksen tanssitunnit sopivat kaiken ikäisille, näköisille ja kokoisille naisille. Gospel-lattareissa kyse ei ole pelkästään fyysisestä hyvinvoinnista ja tanssitaitojen kehittymisestä, vaan tärkeä osa on vahvistaa naisten itsetuntoa ja itsensä hyväksymistä. Gospel-lattareissa emme ole muuttumassa täydellisiksi tanssijoiksi, mutta onnistumisen ilo on jokaisen Gospel-lattarit- tunnin tavoite!

Kanttori
Hakalantie 1
37600 Valkeakoski

Kirkkomuusikko, Musiikkipedagogi YAMK Konserttiasioista vastaava kanttori, yhteistyökuorojen- ja muiden musiikkitahojen yhteyshenkilö. Tavoitettavissa parhaiten ke, to tai pe.

Olen toiminut Sääksmäen seurakunnan kanttorina vuodesta 2013. Työhöni kuuluu jumalanpalveluksia, häitä, hautajaisia, musiikkitilaisuuksia, kuoro- ja konserttitoimintaa, hartauksia esim. laitoksissa, rippikoulua, yhteislaulutilaisuuksia jne. Myös kokoukset, yhteydenpito eri tahoihin, suunnittelu ja harjoittelu ovat osa työtäni.

Musisointi ja erilaisten ja eri-ikäisten ihmisten kohtaaminen ovat jatkuvia iloni aiheita. Kaikessa on läsnä rakastava ja armollinen Isä, jonka kanssa ja varassa saan kulkea.

Kanttori
Hakalantie 1