Sääksmäen seurakunnassa on avoinna kanttorin virka

Sääksmäki on n. 15 500 jäsenen seurakunta Pirkanmaalla, Valkeakosken kaupungissa, Tampereen hiippakunnassa. Valkeakoski on vireä musiikkipaikkakunta. On musiikkiopisto, kuoroja, musiikkitapahtumia. Seurakunnassa on kolme kanttorin virkaa. Jumalanpalveluksia pidetään viikoittain Sääksmäen kirkossa, Kappelikirkossa sekä harvemmin Metsäkansan kirkossa.  Muina seurakunnan toimipaikkoina ovat Valkeakosken seurakuntatalo ja Pappilanniemen kurssikeskus.

Kirkkovaltuusto on perustanut 1.6.2018 alkaen ”muuta piispainkokouksen hyväksymää tutkintoa edellyttävän ”, ns. C-kanttorin viran, johon nyt haemme viranhaltijaa. Tehtävänkuvauksena on kanttoreille yhteisten töiden - jumalanpalvelusten, toimitusten, ja seurakuntatilaisuuksien - lisäksi varhaiskasvatuksen musiikkitoiminnan kehittäminen sekä rippikoulutyöhön osallistuminen.  Tarkempi työnjako sovitaan kanttorien kesken.

Palkkaus on vaativuusryhmän 502 mukainen (2.322,53 €/kk).  Hakijoiden haastattelu järjestetään 18.5. iltapäivällä, johon kutsutaan hakemusasiakirjojen perusteella seulotut hakijat. Valintapäätöksen tekee kirkkovaltuusto kesäkuussa. Virka täytetään sopimuksen mukaan. Virkaa täytettäessä noudatetaan 6 kk:n koeaikaa. Virkaan valitun tulee esittää rikosrekisteriote ja hyväksyttävä lääkärintodistus terveydestään.

Hakemukset 14.5.2018 klo 12 mennessä os. Sääksmäen seurakunta, kirkkoneuvosto, PL 18, 37601 Valkeakoski tai sähköpostitse:  markku.antola@evl.fi. Lisätietoja kirkkoherra Markku Antola, puh. 0400-546444, markku.antola@evl.fi

2018-04-18 16:01:00.0