FC Haka luovutti kausikorttihaasteen ensimmäiset hyväntekeväisyysliput Sääksmäen seurakunnalle

FC Haka lahjoitti ottelulippuja seurakunnalle.

FC Haka toteutti talvella kausikorttihaasteen, jossa yrityksillä ja yksityishenkilöillä oli mahdollisuus ostaa Hakan kausikortteja lahjoitettavaksi hyväntekeväisyyteen.

Kausikortteja myytiin yhteensä 78 kappaletta, jotka lipuiksi muutettuina vastaavat 1092 lippua.

Ensimmäiset 300 lippua FC Haka lahjoitti Sääksmäen seurakunnalle 1.3.2019. Lahjoitusta luovuttamassa olivat Olli Huttunen ja Jonna Kauppinen. Lahjoituksen vastaanotti seurakunnan puolesta johtava diakonian viranhaltija Päivi Isomäki:

- Toivomme, että saamme tarjottua mahdollisimman monelle toiminnassa mukana olevalle jännittäviä hetkiä ensi kesän otteluissa Tehtaan kentällä. Näistä riittää iloa isolle porukalle ja koko kesäksi.

Sääksmäen seurakunta on tehnyt yhteistyötä FC Hakan kanssa jo viime kaudella ja seurakunnalla on joukkueessa kummipelaaja. Luovutustilaisuudessa keskusteltiin myös muista suunnitelmista ja mahdollisista yhteistyökuvioista.

kuva ja teksti:

Marjaana Paso