Seurakunnassa on avoinna tiekirkko-oppaan kesätyö

Sääksmäen kirkko

Sääksmäen seurakunta hakee reipasta ja oma-aloitteista kirkko-opasta Sääksmäen kirkkoon ajalle 10.6.–14.8.2019.

Tiekirkon tarkoitus on palvella kesäisin matkustavia toisenlaisena taukopaikkana. Hengellisen taukopaikan ohella tiekirkot toimivat tiedotuksellisena ja paikallishistoriaa esittelevänä paikkana.

Oppaaksi aikovan tulee olla 18 vuotta täyttänyt ja häneltä edellytetään itsenäistä työotetta sekä esiintymiskykyä.

Kirkko-oppaan tehtäviin kuuluu kirkon esittely ja kirkon sekä alueen historiasta kertominen matkailijoille, sekä tiekirkkoformaatin mukainen opastaminen.

Lisäksi tehtäviin kuuluu kirkon siivous sekä mahdollinen muu suntion apuna toimiminen.

Kielitaidosta on hyötyä oppaan työssä ja eduksi lasketaankin vähintään hyvä suullinen ja kirjallinen suomen kieli sekä hyvä suullinen englanti. Muu kielitaito lasketaan eduksi.

Työt alkavat maanantaina 10.6. klo 10. Kirkko on avoinna ajalla 10.6.-14.8.2019 maanantaista perjantaihin klo 10-18 välisenä aikana (ei juhannusaattona).

Työaika on 38 tuntia viikossa ja peruspalkka  1332,46 euroa/kk.

Sähköinen hakemus kirkko-oppaaksi tulee lähettää viimeistään 5.4. klo 15.00 mennessä sähköpostitse osoitteeseen: marjaana.paso@evl.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Lisätietoja tiedottaja Marjaana Paso, marjaana.paso@evl.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä, 040 744 1657

HUOM! Vain sähköpostitse tulleet hakemukset otetaan vastaan!

2019-03-12 14:23:00.0