Sääksmäen seurakunnan työntekijät

Täältä löydät Sääksmäen seurakunnan työntekijöiden yhteystiedot. Vasemmasta valikosta löydät eri työmuodot. Ota rohkeasti yhteyttä!

Seurakuntatoimisto, hautausasiat, hautainhoito, vihki/kaste -ja tilavaraukset numerosta  040 804 8851,

ma, ti, to ja pe klo 9-11 ja 12-14 osoitteessa Valtakatu 23-25.  Sähköpostiseurakuntatoimisto.saaksmaki@evl.fi

Vuorossa olevan papin numero on 040 350 4902 (ke-su klo 9-16). Samasta numerosta voi pyytää yksityisen ehtoollisen.

Diakoniatoimisto ma, ti ja to klo 9-12. Ajanvaraus ma, ti ja to klo 9-10, 040 350 4901.

Suntio 040 567 6456

Maaret Manni-Korpi

Kanttori

Hakalantie 1
37600 Valkeakoski

Kirkkomuusikko, Musiikkipedagogi YAMK
Konserttiasioista vastaava kanttori, yhteistyökuorojen- ja muiden musiikkitahojen yhteyshenkilö. Tavoitettavissa parhaiten ke, to tai pe.

Olen toiminut Sääksmäen seurakunnan kanttorina vuodesta 2013. Työhöni kuuluu jumalanpalveluksia, häitä, hautajaisia, musiikkitilaisuuksia, kuoro- ja konserttitoimintaa, hartauksia esim. laitoksissa, rippikoulua, yhteislaulutilaisuuksia jne. Myös kokoukset, yhteydenpito eri tahoihin, suunnittelu ja harjoittelu ovat osa työtäni.

Musisointi ja erilaisten ja eri-ikäisten ihmisten kohtaaminen ovat jatkuvia iloni aiheita. Kaikessa on läsnä rakastava ja armollinen Isä, jonka kanssa ja varassa saan kulkea.

Maaret Manni-Korpi