Let's be happy- tunnelmia juutalaisuudesta- konsertti

Sääksmäen kirkko

Päivi Marko, laulu ja piano, Milto Marko, klarinetti, Osmo Lötjönen, laulu ja Varpu Haavisto sello. Vapaa pääsy, kolehti. Ohjelmistossa hengellistä, juutalaista musiikkia.

Kolehdin tuotto holokaustista selvinneiden juutalaisvanhusten hyväksi Haifassa sijaitsevan Shavei Zion- seurakunnan organisoimaan vanhustyöhön. Mukana kirkkoherra Markku Antola. Tervetuloa!

Kanttori
Hakalantie 1
37600 Valkeakoski

Kirkkomuusikko, Musiikkipedagogi YAMK Konserttiasioista vastaava kanttori, yhteistyökuorojen- ja muiden musiikkitahojen yhteyshenkilö. Tavoitettavissa parhaiten ke, to tai pe.

Olen toiminut Sääksmäen seurakunnan kanttorina vuodesta 2013. Työhöni kuuluu jumalanpalveluksia, häitä, hautajaisia, musiikkitilaisuuksia, kuoro- ja konserttitoimintaa, hartauksia esim. laitoksissa, rippikoulua, yhteislaulutilaisuuksia jne. Myös kokoukset, yhteydenpito eri tahoihin, suunnittelu ja harjoittelu ovat osa työtäni.

Musisointi ja erilaisten ja eri-ikäisten ihmisten kohtaaminen ovat jatkuvia iloni aiheita. Kaikessa on läsnä rakastava ja armollinen Isä, jonka kanssa ja varassa saan kulkea.