Antti Railio- Kirkkokonserttikiertue 2018

to 5.4. klo 19.00

Sääksmäen kirkko

Antti Railio esiintyy huhtikuussa kaikkiaan seitsemän paikkakuntaa kattavalla kirkkokonserttikiertueella. Laulaja esittää konserteissa tunnetuimpia kappaleitaan ja muita herkkiä tulkintoja kirkkojen tarjoamissa tunnelmallisissa puitteissa.

Voimakasäänisenä tulkitsijana tunnettu Railio on aiemmin konsertoinut kirkoissa suuren menestyksen saattelemana. Päätös kokonaiselle omalle kiertueelle lähtemisestä kypsyi nopeasti:

"Kirkoissa on aina ollut mahtava laulaa, koska niiden akustiikka antaa lisää voimaa äänelle. Toivon ja uskon, että hyvä fiilis välittyy myös yleisöön ja siksi settilistaan onkin otettu läpileikkaus omasta musasta ja päälle henkilökohtaisia suosikkeja muiden tuotannosta. En malta odottaa!" - Antti hekumoi.

Antti Railion kirkkokonserttikiertue 2018:

Ke 4.4. Vaasan kirkko
To 5.4. Sääksmäen kirkko
Pe 6.4. Kauhajoen kirkko
La 7.4. Oulun tuomiokirkko
Su 8.4. Lakeuden risti, Seinäjoki
Pe 13.4. Mikaelinkirkko, Turku
La 14.4. Lähetyskirkko, Helsinki

Liput myynnissä nyt: http://bit.ly/2Ielswn

Ovet klo 18:00
Konsertti klo 19:00

Liput ovelta 25€, mikäli jäljellä. Tervetuloa!

Master Events ja Antti Railio Official Fanpage