Elämäni on lauluni- 50 vuotta laulaen Leo Louhivaaran juhlakonsertti

su 14.10. klo 18.00

Sääksmäen kirkko

Leon musiikkiura alkoi nuorena rokkarina. Myöhemmin mukaan tuli iskelmämusiikki ja opinnot Tampereen konservatoriossa. Leo valittiin tangoprinssiksi Seinäjoella 1989. 1990- luvun puolessa välissä tyhjyyden keskellä Jumalan armo kirkastui Leolle ja kuvioihin tuli hengellisen musiikin esittäminen. Konsertissa kuullaan läpileikkaus Leon valitsemista tutuista ja kauniista lauluista.

Tilaisuuteen on vapaa pääsy. Kolehti Suomen Raamattuopiston työn tukemiseen. järj. Sääksmäen seurakunta ja Suomen Raamattuopisto.

Olet lämpimästi tervetullut!

• Aikuisille Aikuisille
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä
  • Musiikki Musiikki

Kanttori
Hakalantie 1
37600 Valkeakoski

Kirkkomuusikko, Musiikkipedagogi YAMK Konserttiasioista vastaava kanttori, yhteistyökuorojen- ja muiden musiikkitahojen yhteyshenkilö. Tavoitettavissa parhaiten ke, to tai pe.

Olen toiminut Sääksmäen seurakunnan kanttorina vuodesta 2013. Työhöni kuuluu jumalanpalveluksia, häitä, hautajaisia, musiikkitilaisuuksia, kuoro- ja konserttitoimintaa, hartauksia esim. laitoksissa, rippikoulua, yhteislaulutilaisuuksia jne. Myös kokoukset, yhteydenpito eri tahoihin, suunnittelu ja harjoittelu ovat osa työtäni.

Musisointi ja erilaisten ja eri-ikäisten ihmisten kohtaaminen ovat jatkuvia iloni aiheita. Kaikessa on läsnä rakastava ja armollinen Isä, jonka kanssa ja varassa saan kulkea.