Gospel-lattarit TM Äideille ja vauvoille / taaperoille

la 27.10. klo 16.00 – la 27.10. klo 16.50

Seurakuntatalo

Ohjaajana Gospel-lattareiden äiti Asta Lehtimäki. Tervetuloa äidit ja vauvat/ taaperot! Mukaan sisäliikuntaan sopivat vaatteet, sisäkengät ja juomapullo.

Gospel-lattarit™ on Tampereen NNKY:n vuonna 2007 aloitettu kristillinen treenimuoto, jossa tanssitreeniin yhdistetään alku- ja loppurukous sekä kristillinen latinalaismusiikki. Matalan kynnyksen tanssitunnit sopivat kaiken ikäisille, näköisille ja kokoisille naisille. Gospel-lattareissa kyse ei ole pelkästään fyysisestä hyvinvoinnista ja tanssitaitojen kehittymisestä, vaan tärkeä osa on vahvistaa naisten itsetuntoa ja itsensä hyväksymistä. Gospel-lattareissa emme ole muuttumassa täydellisiksi tanssijoiksi, mutta onnistumisen ilo on jokaisen Gospel-lattarit- tunnin tavoite!
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Kanttori
Hakalantie 1
37600 Valkeakoski

Kirkkomuusikko, Musiikkipedagogi YAMK Konserttiasioista vastaava kanttori, yhteistyökuorojen- ja muiden musiikkitahojen yhteyshenkilö. Tavoitettavissa parhaiten ke, to tai pe.

Olen toiminut Sääksmäen seurakunnan kanttorina vuodesta 2013. Työhöni kuuluu jumalanpalveluksia, häitä, hautajaisia, musiikkitilaisuuksia, kuoro- ja konserttitoimintaa, hartauksia esim. laitoksissa, rippikoulua, yhteislaulutilaisuuksia jne. Myös kokoukset, yhteydenpito eri tahoihin, suunnittelu ja harjoittelu ovat osa työtäni.

Musisointi ja erilaisten ja eri-ikäisten ihmisten kohtaaminen ovat jatkuvia iloni aiheita. Kaikessa on läsnä rakastava ja armollinen Isä, jonka kanssa ja varassa saan kulkea.

Kanttori
Hakalantie 1