Kuninkaallinen joulukonsertti, Tangokuningatar Saana Sassali ja Tangokuningas Jarno Kokko

la 8.12. klo 18.00 – la 8.12. klo 19.30

Sääksmäen kirkko

Vuoden 2018 tangokuninkaalliset hurmaavat tunnelmallisella konsertilla Sääksmäen kirkossa! Illan isäntänä Arto Nuotio

Kuninkaallinen joulukonsertti saattelee sinut juhlavasti joulumusiikin satumaiseen maailmaan. Kirkkokonsertit tarjoavat yleisölle tunnelmatuokioita, jotka yhdistävät sulavasti kaikkien aikojen rakkaimpia ja suosituimpia joululauluja.

Juhlava konsertti-ilta antaa tilaisuuden tarttua hetkeen, jossa Seinäjoen Tangomarkkinoilta tutut uudet tangokuninkaalliset Saana Sassali ja Jarno Kokko, kotimaisen viihteen konkari Arto Nuotio ja SMORK 2018 -kilpailun voittanut Komiat tuovat joulun sydämiin – konserteissa on aika irtautua arjen kiireistä ja heittäytyä joulun lumoon..

Jos rakastat joulua ja joulumusiikkia – tämä on sinun konserttisi!

Joulukuun Kuninkaallisen joulukonserttikiertueen tähtinä nähdään

Tangokuningatar 2018 Saana SassaliLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Tangokuningas 2018 Jarno KokkoLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Kotimaisen viihteen konkari Arto NuotioLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Orkesterina SMORK 2018 -kilpailun voittanut KomiatLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Samuel Järvinen, kitara
Pekka Oravuo, kitara
Juho Eskola, basso
Eero Nummela, rummut
Otso Kauniskangas, haitari, koskettimet

Kuninkaallinen Joulukonsertti -kirkkokiertue

ti 4.12. klo 19 – Lakeuden Risti, Seinäjoki (*)

la 8.12. klo 18 – Sääksmäen kirkko

su 9.12. klo 18 – Pyhän Laurin kirkko, Mynämäki

ma 10.12. klo 19 – Sauvon kirkko

to 13.12. klo 19 – Tyrnävän kirkko

pe 14.12. klo 19 – Sodankylän kirkko

Ohjelmamaksu 28,- (sis. toimituskulut)

(*) ti 4.12. klo 19 Lakeuden Risti, Seinäjoki -konserttiin liput:
Seinäjoen Tangomarkkinat p. (06) 420 1111.

Lippujen ennakkomyynti: Gramofonin verkkokauppa: kauppa.gramofoni.fi
Sekä tuntia ennen ovelta.
Lisätiedot / ryhmämyynti:

Gramofoni / Tea Nurmi p. 044 7843 225 arkisin klo 8-16.

MUUT MYYNTIPAIKAT: konserttipaikkakunta – ennakkomyynti (VAIN KÄTEISMAKSU)
SÄÄKSMÄKI – Valkeakosken Kirjakeskus, Kauppatori 3, Valkeakoski, avoinna ark. klo 9-18 / la klo 10-14
MYNÄMÄKI – Mynämäen kirkkoherranvirasto, Keskuskatu 17 B, Mynämäki, avoinna ma-ti / to-pe klo 9-12
SAUVO – Kahvila Hakkisherkku, Timperintie 3-3, Sauvo, avoinna ark. klo 7-17
TYRNÄVÄ – K-Market Tyrnävä, Ketolantie 3, Tyrnävä, avoinna ma-la 7-21 / su 9-21
SODANKYLÄ – Sodankylän kirkkoherranvirasto, Papintie 2, Sodankylä, avoinna ark. klo 9-14

Gramofoni Oy

Kanttori
Hakalantie 1
37600 Valkeakoski

Kirkkomuusikko, Musiikkipedagogi YAMK Konserttiasioista vastaava kanttori, yhteistyökuorojen- ja muiden musiikkitahojen yhteyshenkilö. Tavoitettavissa parhaiten ke, to tai pe.

Olen toiminut Sääksmäen seurakunnan kanttorina vuodesta 2013. Työhöni kuuluu jumalanpalveluksia, häitä, hautajaisia, musiikkitilaisuuksia, kuoro- ja konserttitoimintaa, hartauksia esim. laitoksissa, rippikoulua, yhteislaulutilaisuuksia jne. Myös kokoukset, yhteydenpito eri tahoihin, suunnittelu ja harjoittelu ovat osa työtäni.

Musisointi ja erilaisten ja eri-ikäisten ihmisten kohtaaminen ovat jatkuvia iloni aiheita. Kaikessa on läsnä rakastava ja armollinen Isä, jonka kanssa ja varassa saan kulkea.

Kanttori
Hakalantie 1