Antti Railio: Joulumaan taikaa. LOPPUUNMYYTY.

ke 12.12. klo 19.00 – ke 12.12. klo 20.30

Sääksmäen kirkko

Antti Railion joulukonserttikiertue nyt Valkeakoskella!

Antti Railio lähtee ensimmäiselle joulukiertueelleen

Jouluihmiseksi tunnustautuvan Railion Joulumaan Taikaa –niminen kiertue lähtee Imatralta marraskuun puolivälissä ja pitää sisällään 25 konserttia ympäri Suomen

Voice of Finland –kilpailun voittajana tunnetuksi tullut Antti Railio lähtee ensimmäiselle joulukiertueelleen marraskuussa.  Joulumaan Taikaa –niminen kiertue vie voimakasäänisen Railion kahteenkymmeneenviiteen kirkkoon ympäri Suomen. Kiertue alkaa Imatralta marraskuun 16. päivä ja päättyy Kauhajoelle joulukuun 21. Päivä. Konserttien liput ovat myynnissä.

Jouluihmiseksi tunnustautuva Railio on aiemmin esiintynyt jouluisissa merkeissä vain omilla yksittäisinä toteutetuilla joulukeikoillaan sekä Raskasta Joulua –kiertueilla. Niinpä joulua rakastava Railio odottaa tulevaa Joulumaan Taikaa –kiertuettaan innolla. Tulevissa kirkkokonserteissa tullaan kuulemaan klassisimpia joululauluja koskettavina tulkintoina. Intiimin kokoonpanon kanssa esiintyvän Railion tavoitteena on tarjota kuulijoilleen sieluun porautuva ilta kaikkine tunteineen.

Olen jouluihminen, siksipä joulukonsertit ovat minulle niitä kaikista rakkaimpia. On aina hienoa päästä esiintymään kirkkoihin.  Siellä kappaleiden sanoma sekä tunnetasot nousevat oikeuksiinsa. Voimakas ja monisyinen ääneni toimii parhaiten juuri kirkoissa, sillä siellä minulla on tilaa tulkita teokset niiden ansaitsemalla tavalla. Monipuolista ääntäni käyttämällä pyrin tarjoamaan kuulijoille aina erityisen ja mieleenpainuvan illan, joka jää elämään heissä vielä pitkään esityksen jälkeenkin. Toivotan kaikki sydämellisesti tervetulleiksi osaksi Joulumaan Taikaa -kiertuettani. Kiertue on minulle vuoden kohokohta, sydämen asia”,  kommentoi Railio tulevaa kiertuettaan.

ANTTI RAILIO JOULUMAAN TAIKAA -KIRKKOKIERTUE

Ke 19.12. Vaasa, Vaasan kirkko

To 20.12.  Seinäjoki, Lakeuden Risti

Pe 21.12. Kauhajoki, Kauhajoen kirkko

Kaikki konsertit alkavat klo 19:00. Kirkkojen ovet avataan tuntia ennen konsertin alkua.

Liput: ennakkoon 24,90 € ja ovelta 30 €

Ticketmaster ja Lippu.fi

Jaakko Mannisen ottamat kuvat: https://www.dropbox.com/sh/6rjee9217ttp21d/AADHCMDrqDiBYphB2LbXM-VVa?dl=0

Järjestäjä: RH ENTERTAINMENT OY marko@prodisco.fi

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt:

Liekki Promotion / Nora Norrlin

nora.norrlin@liekkipromotion.com, 040 846 0116

Lippuja saatavilla myös kirkon ovelta, mikäli konsertti ei ole loppuunmyyty.
  • Nuorille Nuorille

Tervetuloa! Linkki avautuu uudessa välilehdessä

RH- Enterteinment

Kanttori
Hakalantie 1
37600 Valkeakoski

Kirkkomuusikko, Musiikkipedagogi YAMK Konserttiasioista vastaava kanttori, yhteistyökuorojen- ja muiden musiikkitahojen yhteyshenkilö. Tavoitettavissa parhaiten ke, to tai pe.

Olen toiminut Sääksmäen seurakunnan kanttorina vuodesta 2013. Työhöni kuuluu jumalanpalveluksia, häitä, hautajaisia, musiikkitilaisuuksia, kuoro- ja konserttitoimintaa, hartauksia esim. laitoksissa, rippikoulua, yhteislaulutilaisuuksia jne. Myös kokoukset, yhteydenpito eri tahoihin, suunnittelu ja harjoittelu ovat osa työtäni.

Musisointi ja erilaisten ja eri-ikäisten ihmisten kohtaaminen ovat jatkuvia iloni aiheita. Kaikessa on läsnä rakastava ja armollinen Isä, jonka kanssa ja varassa saan kulkea.

Kanttori
Hakalantie 1