Joulun kosketus- konsertti, Viihdekuoro AkkaBellat, joht. Kirsi Einola-Paavilainen

ma 17.12. klo 19.00

Sääksmäen kirkko

Tervetuloa konserttiin!

Ohjelma 10 €
  • Musiikki Musiikki

Viihdekuoro AkkaBellat ry.

Kanttori
Hakalantie 1
37600 Valkeakoski

Kirkkomuusikko, Musiikkipedagogi YAMK Konserttiasioista vastaava kanttori, yhteistyökuorojen- ja muiden musiikkitahojen yhteyshenkilö. Tavoitettavissa parhaiten ke, to tai pe.

Olen toiminut Sääksmäen seurakunnan kanttorina vuodesta 2013. Työhöni kuuluu jumalanpalveluksia, häitä, hautajaisia, musiikkitilaisuuksia, kuoro- ja konserttitoimintaa, hartauksia esim. laitoksissa, rippikoulua, yhteislaulutilaisuuksia jne. Myös kokoukset, yhteydenpito eri tahoihin, suunnittelu ja harjoittelu ovat osa työtäni.

Musisointi ja erilaisten ja eri-ikäisten ihmisten kohtaaminen ovat jatkuvia iloni aiheita. Kaikessa on läsnä rakastava ja armollinen Isä, jonka kanssa ja varassa saan kulkea.

Kanttori
Hakalantie 1