Waltteri Torikka - Sydämeni joulu

pe 13.12. klo 19.00

Sääksmäen kirkko

Waltteri Torikan joulukonsertti Valkeakoskella.

Viime vuonna albumilistan ykköseksi menneen Sydämeni joulu -levyn julkaissut Waltteri Torikka lähtee joulukonserttikiertueelle tänäkin vuonna. Karismaattisen Torikan Sydämeni joulu -kiertue käynnistyy Hyvinkään kirkosta 1. joulukuuta ja päättyy Pieksämäelle 21. joulukuuta. Kaiken kaikkiaan luvassa on yksitoista tunnelmallista kirkkokonserttia ympäri Suomen.

Kiertueella Waltteria säestää neljän huippumuusikon yhtye ja ohjelmisto koostuu sekä tutuista jouluklassikoista että Waltterin viime vuonna julkaistun levyn uusista joululauluista.

- Oli ihana uppoutua viime vuonna joulutunnelmaan kokonaisvaltaisesti. Sydämeni joulu -levyn julkaisua seurannut kirkkokiertue on jäänyt lämpimänä muistoihini. On hienoa päästä jälleen vuoden pimeimpänä aikana kiertämään kauniita ja hienosti soivia kirkkosaleja ja viettämään tunnelmallisia iltoja yhdessä suomalaisten kanssa, joulua rakastava Waltteri Torikka miettii.

Konsertit klo 19.00, Liput alk. 29,50€

Katso paikkakuntakohtaiset lipunmyyntitiedot osoitteesta warnermusiclive.fi.

Waltteri Torikka on Suomessa ja ulkomailla uraa luova uuden sukupolven ooppera- ja konserttilaulaja. Hänen debyyttialbuminsa Sydän (2015) oli suurmenestys: se myi platinaa, yli 30 000 kappaletta, ja oli saman joulun myydyin albumi heti Adelen jälkeen. Vuonna 2016 julkaistu albumi Rakkaus on myös ylittänyt kultarajan. Waltteri Torikka Trion akustinen Tapio Rautavaaran kappaleita sisältävä albumi julkaistiin vuonna 2017. Torikka on esiintyjänä kotonaan yhtä lailla suurilla areenoilla kuin intiimeissä konserttisaleissa. Torikan ohjelmisto esiintyjänä ulottuu oopperapäärooleista ja vaativasta klassisesta ohjelmistosta aina viihde- ja elokuvamusiikin moderneihin klassikoihin. Suuremmista areenoista muun muassa Savonlinnan Oopperajuhlat, Kööpenhaminan kuninkaallinen ooppera, Festival d’Aix-en Provence, Royal Albert Hall ja Olympiastadion ovat tulleet hänelle esiintyjänä tutuiksi. Viimeisin albumi, vuonna 2018 julkaistu Sydämeni joulu -levy hallitsi virallista listaa ja keräsi osakseen erinomaisia arvioita. Yhdessä Jarkko Aholan kanssa Torikka on myynyt Hartwall Arenan loppuun jo kahtena vuotena peräkkäin – ja marraskuussa 2019 kaksikko valtaa jälleen Hartwall Arenan.

Warner Music Live

Kanttori
Hakalantie 1
37600 Valkeakoski

Kirkkomuusikko, Musiikkipedagogi YAMK Konserttiasioista vastaava kanttori, yhteistyökuorojen- ja muiden musiikkitahojen yhteyshenkilö. Tavoitettavissa parhaiten ke, to tai pe.

Olen toiminut Sääksmäen seurakunnan kanttorina vuodesta 2013. Työhöni kuuluu jumalanpalveluksia, häitä, hautajaisia, musiikkitilaisuuksia, kuoro- ja konserttitoimintaa, hartauksia esim. laitoksissa, rippikoulua, yhteislaulutilaisuuksia jne. Myös kokoukset, yhteydenpito eri tahoihin, suunnittelu ja harjoittelu ovat osa työtäni.

Musisointi ja erilaisten ja eri-ikäisten ihmisten kohtaaminen ovat jatkuvia iloni aiheita. Kaikessa on läsnä rakastava ja armollinen Isä, jonka kanssa ja varassa saan kulkea.