Virsikulkuset

to 16.1. klo 13.00 – to 16.1. klo 15.00

Seurakuntatalo

Virsikulkuset on matalan kynnyksen lauluryhmä, johon voit tulla laulamaan silloin, kun sinulle sopii. Laulamme virsikirjan aarrearkusta tuttuja ja tuntemattomia virsiä. Ryhmä on kaikille avoin; olet lämpimästi tervetullut! Kahvitarjoilu

Lauluryhmä kokoontuu seurakuntasali 1:ssä. Ryhmä on maksuton.
  • Aikuisille Aikuisille
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä
  • Musiikki Musiikki

Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Kanttori
Hakalantie 1
37600 Valkeakoski

Kirkkomuusikko, Musiikkipedagogi YAMK Konserttiasioista vastaava kanttori, yhteistyökuorojen- ja muiden musiikkitahojen yhteyshenkilö. Tavoitettavissa parhaiten ke, to tai pe.

Olen toiminut Sääksmäen seurakunnan kanttorina vuodesta 2013. Työhöni kuuluu jumalanpalveluksia, häitä, hautajaisia, musiikkitilaisuuksia, kuoro- ja konserttitoimintaa, hartauksia esim. laitoksissa, rippikoulua, yhteislaulutilaisuuksia jne. Myös kokoukset, yhteydenpito eri tahoihin, suunnittelu ja harjoittelu ovat osa työtäni.

Musisointi ja erilaisten ja eri-ikäisten ihmisten kohtaaminen ovat jatkuvia iloni aiheita. Kaikessa on läsnä rakastava ja armollinen Isä, jonka kanssa ja varassa saan kulkea.