Seurakuntavaalit 2022 - kaikille avoimet keskustelutilaisuudet Valkeakoskella

banneri karuselliii 2.jpg

uskottu - toivottu - rakastettu - sanaparit, seurakuntavaalien teema

Tulevaisuuden kirkko

Maailman myllerrysten keskellä kirkkoa tarvitaan. Seura­kuntavaaleissa valittavat luottamushenkilöt vaikuttavat siihen, mitä seurakunnassasi tulevina vuosina tapahtuu. Mistä säästetään ja mitä toteutetaan. Avaa ovet tulevai­suuteen, osallistu, toimi ja äänestä. Tarjolla on kolme valkeakoskelaisille avointa keskustelufoorumia aiheina Uskottu - Toivottu - Rakastettu - tule kuulolle!

Uskottu - tekijät yhdessä

Tiistaina 4.10. klo 18 os. Melankärki, Salmentie 14

Miten uskottava on seurakunnan sanoma ja toiminta? Mikä haastaa seurakuntaa? Miten valkeakoskelaisten arki on muuttunut, mitä pitäisi tehdä?

Keskustelemassa kaupunginjohtaja Minna Uschanoff, päätoimittaja Mari Tuohiniemi Valkeakosken Sanomista, Valkeakosken Haka ryn puheenjohtaja Mikko Hatakka ja Vasemmistoliiton Keski-Suomen toiminnanjohtaja Veera Kiretti sekä seurakuntavaaliehdokkaita kaikista valitsijaryhmistä.

Iltapalan tarjoaa Mallaspidot.

#SEURAKUNTAVAALIT

Toivottu – tulevaisuus yhdessä

Torstaina 27.10. klo 17 Hakafood Cafe, Hakalantie 1.

Mikä on seurakunnan tulevaisuus, miten meidän tulisi toimia? Mitä on yhteisöllinen elämä Valkeakoskella? Keskustelemassa seurakuntavaaliehdokkaita kaikista valitsijaryhmistä.

Foorumi on osa Valkeakoski-päivän tapahtumia.

Kahvit Valkeakoski-leivoksen kera tarjoaa Hakafood Cafe.

Rakastettu – ihmiset yhdessä

Sunnuntaina 6.11. klo 18 Kappelikirkko, Kangaskatu 4.

Mikä on seurakunnan elämän luovuttamatonta ydintä? Mitä rakastamme, mikä on meille rakkainta? Oppi – Raamattu – ihmiset – oma usko – toimitilat? Keskustelemassa seurakuntavaaliehdokkaita kaikista valitsijaryhmistä.

Iltapalan tarjoaa Sääksmäen seurakunta.

Kaikki vaalifoorumit juontaa seurakuntapastori Teemu Salminen Sääksmäen seura­kunnasta.

Äänestyspaikat ja vaalikone:  seurakuntavaalit.fi

ENNAKKOÄÄNESTYS 8.-12.11.2022