Seurakunnassa on avoinna hautaustoimen kausityönjohtajan tehtävä

Sääksmäen seurakunta hakee hautaustoimen kausityönjohtajaa määräaikaiseen työsopimussuhteeseen hoitokaudelle 2023.

Kausityönjohtajan päävastuualueena on Sääksmäen seurakunnan hautausmaiden sekä sopimushautojen hoidon käytännön töiden suunnittelu ja johtaminen. Pääasialliset työskentelypaikat ovat Valkeakosken ja Metsäkansan hautausmaat.

Odotamme hakijalta vähintään viheralan/ puutarhatalouden perustutkintoa (puutarhuri). Hakijalla tulee olla ajokortti ja mahdollisuus oman auton käyttöön työtehtävissä. Arvostamme puutarha- ja viheralan työkokemusta ja hautausmaan toimintojen ja hautausmaan hoidon käytännön tuntemusta.

Edellytämme hakijalta työnjohtotaitoja, oma-aloitteisuutta ja hyvää yhteistyökykyä sekä omassa tiimissä että asiakaspalvelutilanteissa. Kausityönjohtaja osallistuu itse käytännön työtehtäviin, joten hakijalta edellytetään kykyä fyysiseen ulkotyöhön. Työkoneiden ja -laitteiden käyttötaito katsotaan eduksi.

Tehtävä täytetään 28.3.2023 tai sopimuksen mukaisesti ja työn kesto on n. 7 kk. Viikkotyöaika on 38 tuntia 15 minuuttia. Palkkaus on KirVESTES mukainen, vaativuusryhmä 403, peruspalkka 2220,08 - 2533,08 €/kk soveltuvasta työkokemuksesta riippuen. Tehtävässä on kahden kuukauden koeaika.

Lisätietoja antaa hautaustoimen päällikkö Elsi Pirinen, 0400 933 014.

Hakemukset joko sähköpostilla elsi.pirinen@evl.fi tai kirjeenä; Sääksmäen seurakunta, Elsi Pirinen, Valkeakoskenkatu 27, 37600 Valkeakoski.

Hakemusten tulee olla perillä viimeistään tiistaina 24.1.2023 klo 14.00. Hakemusten perusteella osa hakijoista kutsutaan haastatteluun 6.2 tai 7.2. 2023.

2023-01-09 10:35:34.0