Rotarit lahjoittivat rahaa vähävaraisten opiskelijoiden tukemiseen

Valkeakoski-Tohkan rotaryklubin presidentti Arto Elo (oik.) ja varapresidentti Hannu Nieminen  (vas.), kesk...

Lahjoitus luovutettiin perjantaina 1.3.2019 Koskikarassa.

Valkeakoski-Tohkan rotaryklubi ry lahjoitti Sääksmäen seurakunnan diakoniatyölle vähävaraisten paikallisten opiskelijoiden tukemiseen 2000 euroa. Lahjoituksella on tarkoitus hankkia oppikirjoja ja työvälineitä toisen asteen opiskelijoille eli lukiolaisille ja ammattiopintoja suorittaville. Lahjoitus on korvamerkitty valkeakoskelaisille nuorille.

Sääksmäen seurakunnan johtava diakonian viranhaltija Päivi Isomäki vastaanotti lahjoituksen 1.3.2019 Koskikarassa. Lahjoituksen luovuttivat Valkeakoski-Tohkan rotaryklubin presidentti Arto Elo ja varapresidentti Hannu Nieminen.

Kuva: Seppo Luoto

Valkeakoski-Tohkan rotaryklubin presidentti Arto Elo (oik.) ja varapresidentti Hannu Nieminen  (vas.), keskellä Sääksmäen seurakunnan johtava diakonian viranhaltija Päivi Isomäki.

2019-03-04 11:01:00.0