Kaikkien aikojen suurin määrä osallistujia Reilun kaupan kahvitauolla 9.5. – tapahtumaan osallistui iltaan mennessä 80 197 kahvittelijaa

Reilun kaupan kahvitauko 9.5.2019_UK ja MA_L.jpg

Kirkkoneuvosto mukana Reilun kaupan kahvitauolla.

Eri puolilla Suomea järjestettiin torstaina 9.5. tuhansia Reilun kaupan kahvitaukoja, joilla yritettiin lyödä ruotsalaisten hallussa oleva Reilun kaupan kahvinjuonnin maailmanennätys. Yhden päivän kampanjaponnistukseen lähti mukaan lukuisia itsekseen kahvitelleita suomalaisia sekä suuri joukko isoja ja pieniä organisaatioita, joiden kahvitauoilla nautittiin Reilun kaupan kahvia.

Kahvitauon aikana kirkkoneuvoston jäsenille jaettiin Reilun kaupan ruusut. Kuvassa Reilun kaupan yhteyshenkilö, kirkkoneuvoston jäsen Ulla Karppila ojentaa ruusun kirkkoherra Markku Antolalle.

Kuva: Marjaana Paso

Lue lisää Reilun kaupan kahvitauosta