Hautausmaan kesätyöntekijöiden hakuprosessi keskeytetään koronavirus –epidemiasta johtuen

Sääksmäen seurakunnan hautausmaiden kesätyöpaikkoihin on ollut haku avoinna 2.2.-8.3.2020. Hakemuksia on tullut yhteensä 138 kpl.

Joudumme valitettavasti keskeyttämään hakuprosessin koronavirus –epidemian aiheuttaman epävarman tilanteen vuoksi. Valintoja kesätyöpaikkoihin ei ole vielä tehty. Työntekijöiden turvallisuus on meille ensiarvoisen tärkeää. Epidemia aiheuttaa riskin, jossa nuorten kausityöntekijöiden perehdyttäminen ja työturvallisuuden valvonta saattaisivat vaarantua. Hakuilmoituksessa ollut työjakso ajalle 18.5.-17.6.2020 peruutetaan kokonaan. Jatkamme hakuprosessia myöhemmin, jos poikkeusolot päättyvät ja saamme varmuuden turvallisten työolosuhteiden palautumisesta.

Mikäli hakuprosessia päästään jatkamaan, niin valituiksi tulleisiin otetaan henkilökohtaisesti yhteyttä.

Kiitän kaikkia hakijoita jo tässä vaiheessa ja toivotan kovasti voimia poikkeusoloista aiheutuvien muutosten keskelle.

Elsi Pirinen

seurakuntapuutarhuri