Osallistu rippikouluaiheiseen kilpailuun - voit voittaa 100 euron lahjakortin

Seurakuntamme konfirmaatiotodistukset kaipaavat uutta kansikuvaa. Olisitko sinä halukas suunnittelemaan sen meille?

Kansikuva voi olla valokuva, piirustus, maalaus tai muu vastaava. Kilpailuun osallistuvat kuvat toimitetaan sähköisessä muodossa osoitteeseen lotta.maijala@evl.fi sunnuntaihin 10.5.2020 mennessä.

Tämän jälkeen raati valitsee kuvista voittajan, josta tulee kansikuva konfirmaatiotodistuksiin. Kilpailuun osallistumalla kilpailija antaa seurakunnalle luvan käyttää kilpailijan tekemää kuvaa konfirmaatiotodistuksissa.

Kilpailu on tarkoitettu kaikille 13-20-vuotiaille Sääksmäen seurakunnan jäsenille. Kilpailuun voi osallistua myös useammalla kuvalla. Kilpailun voittaja palkitaan 100 euron lahjakortilla voittajan valitsemaan valkeakoskelaiseen yritykseen.

Lisätietoja voi kysyä Lotta Maijalalta.

2020-04-20 08:23:47.0