Kotimaanavun kautta voi auttaa paikallisesti

Sääksmäen seurakunnan diakoniatyö auttaa vuosittain satoja valkeakoskelaisia eri tavoin: henkisesti, taloudellisesti ja hengellisesti. Ilmaista ruokaa jaetaan yhteistyössä Valkeakosken kaupungin työllisyyspalveluiden kanssa ja tarvittaessa ruokakauppaan annetaan pieniä osto-osoituksia.

Koronavirusepidemian myötä monen perheen ja yksinelävän asiat tulevat kurjistumaan entisestään. Yhdessä toimien voimme tukea näitä heikoimpia. Sääksmäen seurakunta on juuri liittynyt mukaan Kotimaanapu.fi-keräykseen, jonka yhteisillä internetsivuilla on käynnissä lukuisia paikallisia keräyksiä.

Sääksmäen seurakunnan diakoniatyö kerää tällä hetkellä yleistä ruokakassikeräystä kaikille avuntarvitsijoille, mutta jatkossa sivuille ilmestyy myös yksittäisille perheille ja yksineläville kohdennettuja keräyksiä.

Tule mukaan, pienikin apu onnistuu ja auttaa!

www.kotimaanapu.fi

Kotimaanapu.fi on Kirkkopalvelujen ylläpitämä sivusto, jonka kautta paikallisseurakunnat voivat kerätä rahaa avustustoimintaan. Sääksmäen seurakunta on juuri liittynyt mukaan.

Fri Apr 24 14:22:04 EEST 2020