Seurakunnassa on avoinna lastenohjaajan toimi

Lastenohjaajan työsopimussuhde
Sääksmäen seurakunta

Huumorintajuinen, työstään iloitseva ja moniammatillinen kasvatuksentiimi etsii tositarkoituksella kristilliset arvot omaavaa lastenohjaajaa Sääksmäen seurakuntaan.

Kasvatuksen moniammatilliseen tiimiin kuuluu kymmenen lastenohjaajaa, kolme nuorisotyönohjaajaa, nuorisodiakoni, nuorisokanttori, kasvatuksen papit sekä toimialajohtaja. Työssä pääset tekemään monipuolista kirkon työtä eri ikäisten lasten ja heidän perheidensä kanssa. Työn pääpaino on varhaiskasvatuksen kerho- ja perhetoiminnassa sekä koululaisten iltapäivätoiminnassa. Työ sisältää myös tapahtumien ja leirien suunnittelua ja toteuttamista.

Mitä odotamme?

Innostut uudesta ja haluat toteuttaa laadukasta seurakunnan kasvatus- ja perhetoimintaa. Sinulla on vahvat tiimityötaidot. Ideoit ja kokeilet erilaisia tapoja toimia. Osaat lukea vaihtuvia tilanteita ja toimia niiden vaatimalla tavalla. Sinulla on mahdollisuudet hyödyntää sosiaalista mediaa työssäsi.

Lastenohjaajan tehtävään valittavalta edellytetään 180 osaamispisteen laajuista Kasvatus-ja ohjausalan perustutkintoa (lastenohjaaja),  joka sisältää Suomen evankelis-luterilaisen kirkon seurakunnan lastenohjaajan tehtävässä tarvittavan erityisosaamisen, tai muuta soveltuvaa tutkintoa, jota on täydennetty riittävillä varhaiskasvatuksen ja perhetoiminnan tutkinnon osilla ja joka sisältää seurakunnan lastenohjaajan tehtävässä tarvittavan erityisosaamisen.

Kiinnostuitko?

Tehtävä täytetään 3.8.2021 alkaen. Tehtävässä on 6kk koeaika. Ennen tehtävän vastaanottamista valittavan tulee esittää rikosrekisterilain 6 §:n 2 momentin mukainen rikosrekisteriote ja lääkärin antama hyväksyttävä lausunto terveydentilasta. Lastenohjaajan toimeen valitun tulee olla ev.lut. kirkon konfirmoitu jäsen. Tehtävän palkkaus on KirVESTES vaativuusryhmä 402:n mukainen. Työaika on 38h15min/vko. Oma auto on työssä välttämätön.

Täytä sähköinen hakemuksesi (KirkkoHR) tiistaihin 8.6.2021 klo 15 mennessä. Lisätietoja antaa kasvatuksen ja diakonian toimialajohtaja Ulla-Mari Hutko, 0407441637 tietoja myös www.saaksmaenseurakunta.fi.

2021-05-31 10:31:44.0