Ehdota Valkeakosken vuoden vapaaehtoista

Valkeakoskella valitaan nyt kolmatta kertaa Valkeakosken vapaaehtoinen. Vaikka moni tuttu ja tärkeä vapaaehtoistoiminta on jäänyt tauolle, poikkeustilanteessa on myös kehitetty uusia ja luovia tapoja osallistua. Tänäkin vuonna on siis tärkeää etsiä Valkeakosken vapaaehtoista.

Valinnan tavoitteena on nostaa vapaaehtoistoiminnan arvostusta ja näkyvyyttä Valkeakoskella ja tehdä vapaaehtoistoimintaa tunnetuksi. Samalla innostamme uusia toimijoita mukaan.

Valkeakosken vapaaehtoinen voi olla pitkän linjan vapaaehtoistoimija tai uusi tulokas, yleishyödyllinen yhdistys, vapaamuotoinen yhteisö tai vapaaehtoistyön teko. Valkeakosken vapaaehtoiseksi ei voi kuitenkaan valita henkilöä tai yhteisöä, joka saa hyväntekeväisyystyöstään myös rahallista korvausta (esim. vapaaehtoistyötä tarjoavan järjestön työntekijä).

Palkittavia vapaaehtoisia voit ehdottaa 4.9. - 5.11.2021 välisenä aikana Valkeakosken kaupungin ja Sääksmäen seurakunnan verkkosivujen lomakkeen kautta, kirjaston asiakaspalvelupisteessä, seurakuntatalon aulassa ja Kohtaamispaikassa, Seurahuoneenkatu 4.

Ehdokkaisen joukosta vapaaehtoistoiminnan Valikkoryhmä valitsee 3-5 ehdokasta, ehdokkaiden yleisöäänestys viikoilla 46-47. Voittaja julkaistaan 2.12.

Ehdota vuoden vapaaehtoista tämän linkin kautta

2021-09-13 09:41:57.0