Seurakunnan kokoava toiminta on tauolla tammikuun

Seurakunnan kokoava toiminta (aikuisten ryhmätoiminta, Kohtaamispaikan toiminta, raamattu- ja rukouspiirit, kuntoliikunnat ikäihmisille, lentopallot, saunavuorot Pappilanniemessä sekä mahdolliset tapahtumat) on tauolla.

Samoin vauva-, taapero- ja perhekahvilat ovat tauolla tammikuun loppuun saakka. Kummi-lapsileiri on peruttu.

Toivon talo avataan 10.1. Ruoanjakelut siirtyvät sisätiloista Oikokadun puoleiseen päätyyn.

Rajoitukset eivät koske vuonna 2003 tai sen jälkeen syntyneitä lapsia ja nuoria.

Iltapäivätoiminta, lasten kerhotoiminta ja nuorten toiminta käynnistyvät normaalisti.

Rippikoulut jatkuvat normaalisti.

Jumalanpalveluksissa, hartauksissa ja kirkollisissa toimituksissa osallistujamäärät voivat olla enintään 1/5 osaa tilan maksimimäärästä.

Tiloissa on nähtävillä turvallisuussuunnitelma AVIn ohjeiden mukaisesti ja henkilökunta on varautunut ohjaamaan tilaisuuksiin osallistujia terveysturvallisesta osallistumisesta.

Sisätiloissa on vahva kasvomaskisuositus.

Nämä viranomaismääräykset ovat Pirkanmaalla voimassa 30.1.2022 saakka.

Uutista päivitetty 8.1.22 klo 12:00. AVIn päätösten perusteella tilojen maksimimäärää on laskettu 1/5 osaan ja rajoitusten ulkopuolelle jäävät vuonna 2003 tai sen jälkeen syntyneet lapset ja nuoret.

2022-01-07 11:16:00.0