Seurakunnassa on avoinna diakonian viransijaisuus

Tule diakonian viransijaiseksi Sääksmäen seurakuntaan Valkeakoskelle iloiseen työporukkaan! Tehtävän vastuualueisiin kuuluvat diakonian perustyön lisäksi koko seurakunnan vapaaehtoistyön organisointi ja koordinointi sekä diakonian vapaaehtoistyöstä vastaaminen.

Odotamme tehtävään valitulta ammatillista osaamista, halua ja kykyä kehittää diakoniatyötä sekä seurakunnan vapaaehtoistyötä yli työalarajojen, yhteistyö- ja tiimitaitoja, sekä helppoa lähestyttävyyttä.

Viransijaisuuden kelpoisuusehtona on kirkon säädöskokoelman nro 141 mukainen pätevyys kirkon diakonian virkaan. Määräaikaisuuden vuoksi huomioidaan myös epäpätevät
. Virka avautuu mahdollisesti vakinaiseksi marraskuusta 2022 alkaen. Valittavan tulee olla Suomen ev.-lut. kirkon jäsen. Tehtävä edellyttää auton käyttömahdollisuutta.

Viransijaisuuden palkkaus määräytyy vaativuusryhmän 503 mukaisesti. Lisäksi aiemman hyväksytyn työkokemuksen perustella maksetaan kokemuslisää Kirkon virka- ja työehtosopimuksen mukaisesti.
Tehtävässä on 3 kuukauden koeaika.

Viransijaisuus täytetään määräaikaisesti 1.3.-31.10.2022 alkaen. Hakuaika päättyy 25.1.2022 klo 16.00. Hakemukset toimitetaan sähköpostilla
ulla-mari.hutko@evl.fi. Otsikkoon merkintä - Diakonian viransijaisuus.

Hakijoita pyydetään varautumaan haastatteluun 3.2.2022, johon kutsutaan erikseen. Lisätietoja antaa kasvatus- ja diakoniatyön johtaja Ulla-Mari Hutko, 040 7441637.

2022-01-12 12:28:44.0