Euron päivä Yhteisvastuu-tapahtuma

la 13.4. klo 10.00 – la 13.4. klo 14.00
Euron päivä 13.4. klo 10-14, huutokauppa klo 14, sininen teksti vaaleanpunainen pohja

Seurakuntatalo

Koko perheen ja kaikenikäisten Yhteisvastuu-tapahtuma Valkeakosken srk-talolla ja ympäristössä. Monenlaista puuhaa ja purtavaa pikkurahalla Yhteisvastuun hyväksi. Klo 13 Huutokauppa seurakuntatalon irtaimistosta, meklarina Olli Paasio. Vuonna 2024 Yhteisvastuu kerää varoja nuorille, jotka kokevat syvää yksinäisyyttä tai ovat vaarassa syrjäytyä, menettää elämänhallintansa tai mahdollisuutensa hyvään elämään Valkeakoskella, Suomessa ja maailmalla.

Tervetuloa mukaan iloiseen Euron päivään, jonka tuotto menee Yhteisvastuu-keräykselle.

Maksutavat käteinen (varaa pikkurahaa) ja MobilePay 77520. Infossa ja huutokaupassa käy korttimaksu.

Perhepassi 10 e: 1 aikuinen ja 1-2 lasta (sis. askartelu, poniratsastus, kepparirata, kisailut ja 1 kpl max 5e kirppistavara). Perhepassi on myynnissä ala-aulan infossa ja siihen sisältyy yhden kerran mainitut pisteet.

Yhteisvastuu-maskotti on mukana koko päivän, ota vaikka selfie maskotin kanssa.

ALAKERTA

Ala-aula: INFO: passien ja poniratsastuken lipukkeiden myynti. Tuotemyyntiä.

Maksuttomia arvaustehtäviä, palkintoina Yhteisvastuu-tuotteita.

Ent srk-toimisto: kirppari (oma hinnasto), ota oma kassi mukaan.

Neuvotteluhuone: kirjojen ja nuottien poistomyynti ja kirja-askarteluideoita (vapaaehtoinen maksu)

Toimitushuone: hiljainen huone ja rukoushelmet

YLÄKERTA

Sali 1: Seurakuntatalon irtaimiston huutokauppa klo 13, meklarina on Olli Paasio.

Huutokaupan tuotteiden esikatseleminen seurakuntatalolla  ja Kohtaamispaikalla (Seurahuoneenkatu 4) la 13.4. Klo 11.30-12.30.

Sali 2: askartelua (1 e/hlö tai perhepassi)

Sali 3: Cafe Seuris (oma hinnasto)

POHJAKERROS:

Nuorisotila: kisailua (1 e/hlö tai perhepassi) ja nuorten pitämä Kellarikahvila (oma hinnasto)

YLÄPARKKIPAIKKA:

Poniratsastusta noin klo 10 - 11 (3 e/hlö tai perhepassi, passit ja ratsastuslipukkeet myynnissä infossa)

SISÄPIHA:

Kepparirata yhteistyössä Kepparimaan kanssa. Voit ottaa oman kepparin mukaan (1 e/hlö tai perhepassi) ja makkaran (ja mehun) myyntipiste (oma hinnasto)

Otathan huomioon, että  sisäilmaongelmaisen rakennuksen myytäviä/huutokaupattavia tavaroita ei ole puhdistettu.

Seuraa ilmoitteluamme, muutokset mahdollisia

Keräysluvat RA/2020/639 ja ÅLR 2020/4355 / Kirkkopalvelut