Vireää ja virkistävää toimintaa senioreille

Eläkeikäisille tarkoitettua toimintaa ovat päiväpiirit, lähetyspiirit, retket, kuntoliikunnat, erilaiset vapaaehtoistyön muodot sekä tietysti Kohtaamispaikan kahvila keskellä kaupunkia.

Toivomme, että löydät täältä sinulle sopivan tavan tulla mukaan senioreiden toimintaan.

Kerhot ja piirit

Osa kerhoista ja piireistä kokoontuu  kerran kuussa, mutta raamattupiirejä on useita joka viikko.

Piirit: Päiväpiirejä on joka kuukausi eri puolilla kaupunkia ja mm. Apian ja Tohkan palvelutaloissa. Ilmoitamme piireistä kirkollisissa ilmoituksissa.

Lähetys-ja raamattupiirit: Säännöllisesti kokoontuvia raamattupiirejä naisille ja miehille, sekä rukouspiirejä seurakunnan toimipisteissä.

Kaikkien piirien ja ryhmien kokoontumiset löydät tapahtumakalenterista sekä torstaisin Valkeakosken Sanomista.

Ikääntyvien kuntoliikunta

Valkeakosken voimistelijoiden uskollisuuden kilta järjestää ikääntyvien kuntoliikuntaa kaksi kertaa viikossa.

Lauantaina jumpataan Roukon koulun kerhotilassa klo 10.00 ja maanantaina Valkeakosken seurakuntatalolla klo 11.00.  Roukon koulun kerhotilaan kulku Painontien kautta. Koulun takana olevalta parkkipaikalta kävellään aidan ulkopuolelta Roukontielle päin, kunnes ovi E1 näkyy vasemmalla. Mäntylän Salelta on metsän kautta oikopolku suoraan koulun taakse. Kuntoliikunnat ovat maksuttomia ja mukaan voi tulla kesken kauden.

Kohtaamispaikka on yhteinen olohuone keskellä kaupunkia

Kohtaamispaikka on avoinna joka perjantai klo 10-12.

Miesten Juttutupa kokoontuu joka toinen torstai (parittomat viikot) klo 9-11. Aamukahvipöydässä on aina tarjolla tuoretta leipää, voita ja lisukkeita.

Sekä Kohtaamispaikalla että Juttutuvalla vierailee silloin tällöin myös seurakunnan työntekijä. Kohtaamispaikka on vapaaehtoisvoimin toimiva pieni kahvihuone ja se sijaitsee tällä hetkellä seurakuntatalolla, osoitteessa Valkeakoskenkatu 27.