Syntymäpäiväonnittelut

Sääksmäen seurakunta muistaa jokaista 2, 3, ja 4 vuotta täyttävää lasta hänen syntymäpäivänään.

Kaksi- ja kolmevuotiaat saavat postia kotiin, nelivuotiaalle tuodaan lahjakirja henkilökohtaisesti.

Sääksmäen seurakunta haluaa tulla tervehtimään ja onnittelemaan 4-vuotiasta.

Onnittelija saapuu ilmoitettuna ajankohtana klo 17- 19 välisenä aikana. Vierailuun ei tarvitse valmistautua. Onnittelija tuo sinulle synttärilahjan.

Mikäli haluatte muuttaa tai peruuttaa onnittelukäynnin voitte tehdä sen tästä tai sähköpostilla terhi.ilvanka@evl.fi

Muutokset/Peruutukset viimeistään kolme päivää ennen onnittelukäyntiä.

Yhteiset syntymäpäiväjuhlat 5- ja 10-vuotiaille

Paljon onnea sinulle, 5- tai 10-vuotias, tyttö tai poika!! Sinä olet yksi synttäreidemme  sankareista, joten toivomme sinun pääsevän mukaan. Vanhempasi ja kummisi ovat myös tervetulleita juhlimaan.
Yhteiset syntymäpäiväjuhlat järjestään vuosittain ja niihin lähetetään henkilökohtainen kutsu. Toivottavasti pääset mukaan!