Koululaisten kesätoiminta 3. - 20.6.2024

Koululaisten kesätoiminta on tarkoitettu 2013-2017 syntyneille lapsille.

Kesätoiminnassa ulkoillaan, leikitään, askarrellaan ja ollaan yhdessä samanikäisten kavereiden kanssa aikuisten ohjauksessa. Päivän aikana tarjotaan ruoka ja välipala. Ohjaajina toimivat seurakunnan lastenohjaajat.

Kesätoiminta järjestetään Roukon yhtenäiskoululla seurakunnan kerhotilassa (Roukontie 24).

Toimintaa järjestetään viikoilla 23, 24 ja 25 kaikkina arkipäivinä klo 8-16. (juhannusaattona ei toimintaa).

Toimintaan ilmoittaudutaan 1-3 viikoksi. Viikkohinta on 60€, juhannusviikko 50€.

Toiminta toteutuu, jos lapsia ilmoittautuu vähintään seitsemän. Mukaan mahtuu ilmoittautumisjärjestyksessä 30 lasta / viikko.

Etusijalla haussa ovat kuitenkin niiden lasten vanhemmat, jotka ovat kesällä töissä.

Tästä pääset hakemukseen

Lisätietoja: Vastaava lastenohjaaja, Simo Suontausta, simo.suontausta@evl.fi tai arkisin klo 9-16, 040 511 3104.

Hankalassa taloudellisessa tilanteessa on mahdollista hakea maksuvapautusta seurakunnan järjestämistä lasten ja nuorten leireistä, kesätoiminnasta sekä rippikouluista. Maksuvapautusanomus täytetään ja toimitetaan seurakuntaan. Maksuvapautusanomuksia voi hakea seurakuntatalolta diakoniatyön aulasta. Paperinen hakemus palautetaan diakonian postilaatikkoon. Asian käsittelyn aikana diakoniatyöntekijä ottaa yhteyttä perheeseen.

Lisätiedot ja hakemukset kasvatuksen toimialajohtaja Ulla-Mari Hutko, 040 744 1637, ulla-mari.hutko@evl.fi

tai diakoniatyöntekijä Inka Valtamo, 040 744 1638, inka.valtamo@evl.fi