Sääksmäen seurakunnan kanttorit

Täältä löydät Sääksmäen seurakunnan musiikkityöstä vastaavat kanttorit, jotka palvelevat mielellään musiikkiin liittyvissä asioissa. Tervetuloa mukaan seurakuntamme musiikkitoimintaan, josta voit lukea lisää täältä.

Maiju Helin

Kanttori, vs.
Valkeakoskenkatu 27
37600 Valkeakoski

Maaret Manni-Korpi

Kanttori
Valkeakoskenkatu 27
37600 Valkeakoski

Kirkkomuusikko, Musiikkipedagogi YAMK
Konserttiasioista vastaava kanttori, yhteistyökuorojen- ja muiden musiikkitahojen yhteyshenkilö. Tavoitettavissa parhaiten ke, to tai pe.

Olen toiminut Sääksmäen seurakunnan kanttorina vuodesta 2013. Työhöni kuuluu jumalanpalveluksia, häitä, hautajaisia, musiikkitilaisuuksia, kuoro- ja konserttitoimintaa, hartauksia esim. laitoksissa, rippikoulua, yhteislaulutilaisuuksia jne. Myös kokoukset, yhteydenpito eri tahoihin, suunnittelu ja harjoittelu ovat osa työtäni.

Musisointi ja erilaisten ja eri-ikäisten ihmisten kohtaaminen ovat jatkuvia iloni aiheita. Kaikessa on läsnä rakastava ja armollinen Isä, jonka kanssa ja varassa saan kulkea.