Kenestä Valkeakosken vapaaehtoinen 2023

Kansalaisareena Valikkoverkosto Valkeakoski logo

Kenestä Valkeakosken vapaaehtoinen 2023

Valkeakoskella valitaan viidettä kertaa Valkeakosken vapaaehtoinen. Valinnan tavoitteena on nostaa vapaaehtoistoiminnan arvostusta ja näkyvyyttä Valkeakoskella ja tehdä vapaaehtoistoimintaa tunnetuksi. Samalla innostamme uusia toimijoita mukaan.

Valkeakosken vapaaehtoinen voi olla pitkän linjan vapaaehtoistoimija tai uusi tulokas, yleishyödyllinen yhdistys, vapaamuotoinen yhteisö tai vapaaehtoistyön teko. Valkeakosken vapaaehtoiseksi ei voi kuitenkaan valita henkilöä tai yhteisöä, joka saa hyväntekeväisyystyöstään myös rahallista korvausta (esim. vapaaehtoistyötä tarjoavan järjestön työntekijä).

Palkittavia vapaaehtoisia voit ehdottaa su 5.11.2023 saakka Valkeakosken kaupungin ja Sääksmäen seurakunnan kotisivuilta löytyvän lomakkeen kautta, kirjaston asiakaspalvelupisteessä, seurakuntatalon aulassa ja Lähitorilla. Ehdotusten joukosta vapaaehtoistoiminnan Valikkoryhmä valitsee 2-4 ehdokasta, joiden yleisöäänestys viikoilla 46-48. Voittaja julkaistaan joulukuussa.

Ehdotukseni Valkeakosken vapaaehtoiseksi

2023-09-06 10:18:00.0