Valkeakoskelaisten mielikuvaa kirkosta ja Sääksmäen seurakunnasta tutkitaan

logo, lintu, ankkuri, risti, sydän, keltainen, sininen

Innolink Oy toteuttaa seurakunnalle tutkimuksen, jossa selvitetään valkeakoskelaisten mielikuvaa evankelisluterilaisesta kirkosta sekä Sääksmäen seurakunnasta. Tutkimus suoritetaan puhelinhaastatteluilla helmi-maaliskuun aikana ja verkkokyselyllä, joka alkaa 28.2.24. Puhelinhaastattelun valitaan osallistujat satunnaisesti eri ikä-, sukupuoli- ja asuinaluejakaumista.

Verkkokyselyyn voivat osallistua kaikki vastaamalla tästä linkistä avautuvaan lomakkeeseen

Tutkimus on valmisteltu yhteistyössä lähialueen keskisuurten seurakuntien kanssa. Tutkimuksessa on samanlaiset kysymykset jokaiselle seurakunnalle ja lisäksi kolme seurakuntakohtaista kysymystä.

Sääksmäen seurakunta halusi painottaa seurakuntakohtaisissa kysymyksissä Valkeakosken kirkon tulevaisuusnäkökulmia.

”Tavoitteenamme on tämän tutkimuksen kautta saada arvokasta taustatietoa voidaksemme rakentaa Sääksmäen seurakuntaa valkeakoskelaisten toiveet ja tarpeet huomioiden”, sanoo vs. kirkkoherra Ari Rantavaara.

Innolink on vuonna 1991 perustettu suomalainen konsulttiyhtiö. Yhtiö on toteuttanut yli 6000 tutkimusta. Innolink keskittyy asiakkuuksien ja ilmiöiden tiedolla johtamisen näkökulmaan.

Lisätietoja:

Ari Rantavaara, vs. kirkkoherra, 050 547 6094