Uusi kirkkovaltuusto kokoontui 12.1 valitsemaan uuden puheenjohtajiston kaudelle 2023-2024

KV 12.1.23.jpeg

Uusi kirkkovaltuusto on järjestäytynyt 12.1.23 Pappilanniemen kurssikeskuksessa.

Kokouksessa valittiin valtuustolle puheenjohtajisto sekä kirkkoneuvoston jäsenet. Yksimielisen päätöksen mukaisesti kirkkovaltuuston puheenjohtajaksi valittiin Riikka-Leena Eerola-Nieminen ja varapuheenjohtajaksi Teuvo Nieminen.

Kirkkoneuvoston varapuheenjohtajaksi valittiin Antti Selkee. Koko puheenjohtajisto on Evankeliumi elämään -ryhmästä.

Kirkkoneuvostoon valituiksi tulivat Antti Selkee EE (varajäsen Jarmo Koivisto EE), Jorma Kantola EE (Kimmo Seppälä EE), Ulla Karppila EE (Pirkko Vilamo-Aaltonen EE), Marianne Marenk EE (Marjut Paatelainen EE), Pia Kekkonen EE (Anssi Saarinen, Nuorten ääni), Erkki Eteläniemi KRITY (Elina Virtanen KRITY), Minna Horelli MONTA OKSAA – YKSI PUU (Petra Schulze Steinen MONTA OKSAA – YKSI PUU), Olli Paasio MONTA OKSAA – YKSI PUU (Juhani Fredrikson MONTA OKSAA – YKSI PUU)

Suhteellisen vaalilautakunnan jäseniksi valittiin Pekka Järvinen, KRITY, Petra Schulze Steinen, Monta oksaa-yksi puu ja Jarmo Koiviosto EE. Varajäseniksi Sari Ilovuori, KRITY,  Kari Kauhanen, Monta oksaa – yksi puu ja Marjut Paatelainen, EE.

Lisätty: 13.1.klo 7:57 otsikkoa muutettu.

2023-01-12 21:19:00.0